☰

Arhīvs

Droša mobilo lietotņu izmantošana OUCH! jūnijs 2021

Lietotnes palīdz mums kļūt produktīvākiem, komunicēt ar citiem un dalīties ar informāciju, organizēt apmācības un izglītoties pašiem vai vienkārši izklaidēties. Aplūkosim ieteikumus, lai pieejamo lietotņu izmantošana būtu droša un sniegtu labāko efektu.

[] Ieteikumi lietotājiem

Vikšķerēšana (Vishing) – tālruņa zvanu uzbrukumi un krāpšanās OUCH! maijs 2021

Bieži kibernoziedznieku iztēlojas kā noziedzīgās pasaules ģēniju, kurš veic pārdomātus uzbrukumus, izmantojot sarežģīta tehnoloģijas. Taču bieži vien viss ir daudz vienkāršāk. Uzbrucējs vienkārši izmanto tālruni, jo šādi ir mazāk tehnoloģisku šķēršļu - dažādu tehnisku drošības risinājumu, kā arī piezvanot ir daudz vieglāk raisīt emocijas un radīt uzticību. Kā to apturēt?

[] Ieteikumi lietotājiem

Privātums – jūsu digitālā nospieduma aizsardzība OUCH! aprīlis 2021

Ikreiz, kad tiešsaistē kaut ko pārlūkojat vai iegādājaties, skatāties videoklipu, pērkat pārtiku, apmeklējat ārstu vai izmantojat kādu lietotni savā viedtālrunī, viedtelevizorā vai citā mājas ierīcē, par jums tiek ievākta informācija. Šo informāciju var izmantot dažādi, arī, lai padarītu jūs par mērķi un uzbruktu jums.

[] Ieteikumi lietotājiem

Identitātes zādzība – kā sevi pasargāt? OUCH! marts 2021

Identitātes zādzība ir tad, kad noziedznieks nozog informāciju par jums un izmanto šo informāciju krāpniecisku darbību veikšanai, piemēram, pieprasot bezdarbnieka pabalstu, nodokļu atmaksu, jaunu aizdevumu vai kredītkarti uz jūsu vārda. Ja jūs neveicat piesardzības pasākumus, jums var nākties piedzīvot stresu un sarežģījumus, kas izriet no identitātes zādzības.

[] Ieteikumi lietotājiem

Mana iekārta ir uzlauzta. Ko tagad darīt? OUCH! februāris 2021

Lai arī cik droši jūs būtu, agrāk vai vēlāk var notikt negadījums, un jūs varat ciest kiberuzbrukumā. Aplūkosim pazīmes, kas norāda, ka jūsu iekārta varētu būt uzlauzta, un ieteikumus, ko šādā situācijā darīt.

[] Ieteikumi lietotājiem

4 kiber-āķi, kam pievērst uzmanību digitālajā saziņā

Esam apkopojuši informāciju par 4 kiber-āķiem jeb biežāk sastopamajām pazīmēm, kas ļauj interneta lietotājam novērtēt, cik patiess ir e-pasts, kas saņemts no šķietami pazīstamas personas vai uzņēmuma, vai mājaslapa tiešām ir tā, par kuru uzdodas, un vai tā atbilst drošības prasībām.

[] Ieteikumi lietotājiem